poniedziałek, 11 listopada 2013

Zapowiedź recenzji czyli testowanie nowości z DM ;)

Witajcie!
Dziś nie będzie zbyt dużo do czytania, ponieważ jestem w trakcie testów kilku nowości. Dzisiejszy post to tylko zapowiedź, tego co pojawi się w Recenzjach. Na pierwszym zdjęciu nabytki z DM czyli odrobina Alverde i Balea. Na drugim zdjęciu prezenty z Turcji- maska z olejem arganowym na początku składu (sic!) oraz woda różana o cudownym zapachu.
Nie martwcie się jednak, niedługo kolejny post z cyklu #MySieZimyNieBoimy a w nim o Pielęgnacji dłoni narażonych na mróz.
Buziaki!



PODPIS

1 komentarz:

  1. trzy lata mieszkałam w Turcji i nigdy nie widziałam tej maski! :)) jeśli jest dobra, to będę ją musiała koniecznie kupić przy okazji kolejnej wizyty nad Bosforem ;) a woda różana jest cudowna, zużyłam tam kilka sporych butelek :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zechcecie napisać coś od siebie! W końcu bloga pisze się przede wszystkim dla czytelników!
Proszę o zachowanie kultury osobistej, wulgarne komentarze będą usuwane.